reklama

Víla a jeseň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)














Víla a jeseň.


Chcel som ostať ako zem

celú noc hore, iba tieň na stene

lesa a plakať ako muž,

nechať zhasnuté pod posteľou,

len kosti, premlčať posledné a tmu

odovzdať tvojej predstavivosti.

Chcel som šepkať ako dom

záhrade, keď pukliny spájajú,

stromy obesencov tušia,

kto bude dnes na rade, kto

odloží kolená a pôjde ďalej

po slove, po vete, po tebe.

Chcel som cítiť ako stôl,

koľko rúk sa do mňa zmestí,

lekvár, nôž i soľ na stehnách

drobných nerestí, ale všetko

je inak, inde chápeš bezvetrie,

v inom byte kráčaš po strope.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Iba jeseň o tebe mlčí, ver mi,

všetko prvýkrát kope.

Peter Balko

Peter Balko

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto sám sa pozná? Kto o sebe vie? Noc tekutá a Goethe ti rozpovie všetko, čo si nikdy nechcel vedieť. O premenlivosti hladiny. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenánokturnochladnokrvnemilovanie v prvej osobebezveršiedo dušez duše

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu